• (Android) The Archers 2: Стікмен Лучник чіти необмежену все

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Archers 2: Стікмен Лучник ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Archers 2: Стікмен Лучник IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чіти необмежену все ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Archers 2: Стікмен Лучник 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ігра класна але скучна

    Перш за все, додавання ха-ха в режимі ворогів і сюжету просто грубо, і я ненавиджу це, якщо я просто сподіваюся, що той, хто думав, що це було, горить у пеклі, і більшість ворогів просто вдарили мене в голову тричі поспіль

    Гра крутая советую

    Раніше була моєю улюбленою грою до останнього оновлення. Набудував багато спеціальної зброї та щитів. Гра все ще була складною та приємною. Настільки, що я почав грати в рівні і піднявся до рівня 68. Багато годин вилилося в цю гру. Тепер моя спеціальна зброя марна, мого щита немає, і я не можу пройти жодного рівня. Це ускладнює перемогу, тому ви витрачаєте більше грошей, намагаючись залишитися в живих, ганьба.

    Stickman Army: World War Legacy Fight або com.kocogames.stickmanarmy це ... Blackmoor 2: Action Platformer APK ... The Archers 2: Стікмен Лучник APK

    Я оцінив дві зірки Sir/Madamme, тому що, коли я грав у режимі нескінченності, я вже перевищив свій рекорд у моїй останній грі, але коли я помер, це не зафіксувало мій рахунок. Я думаю, що процес не завершився циклом, тому що, незважаючи на те, що я помер у нескінченному режимі, він все ще працює, і вам потрібно зробити паузу та натиснути кнопку «відновлення» або «вийти», щоб вийти з цього режиму. Будь ласка, виправте це.

    Гра як мені цікава Но ця гра не для слабких і не для того, щоб розслабитися. Удаляю гру з однієї причини: на 2 лвл застрял, нерви не хватило.

    Він зависає під час гри або телефон автоматично вимикається, що є великою проблемою

    The Archers 2: Stickman Game Arcade pqbo

    Ну що можу сказати, що гра норм но є один мінус, будь ласка розбірники, щоб так, щоб у дні забирали багато нагород дуже багато но я ставлю 5, є на стікменів вбраня,нові луки, нові списки,


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :